Wednesday, June 1, 2011

Hari baru dibulan June...2011

Coretan untuk bulan june ni.. a.k.a bulan 6... xde pe yang menarik.. sebab baru lagi bulan nya...
so doa n harapan aku..

~banyak la job bulan ni.. hehe sebab nak kumpul duit nak kawen.. yeye je aq ni
~dengan muka bangga gi antar member aku naik flight.. haha gi middle east tu.. dah cm citer Nur Kasih, member aku gi keje je pown.. besh la brado tu..
~harap2 aq dapat jejakkan kaki aku kat sabah n srawak pulak.. sambil keje sambil jalan2..
~dapat jadi anak yang baik untuk mak n bapak aku...
~Ya allah kurniakan kesihatan yang baik untuk aku,kedua ibu bapa aku,famly aku...

~Ha bulan 6 ni banyak tol la cite menarik kat wayang... antara nya









~banyak tol citer eh.. ader awex bwk la awex tngok.. enjoy..

No comments :

Post a Comment