Sunday, December 4, 2011

Isteri yg diidamkan,,, dan menjadi idaman!!

Aku ada seorang kawan yg dikenali sebagai Ahmad.. tapi kami kwn2 pangil die John.. nak kata muka cam 'mat salleh' xde plak.. suke makan roti john kot.. die ni memang la paling tak baek di kalangan kwn2 aq.. haha.. 'mcm la aq baek' suke2 judge org.. sume keje jahat die penah buat.. sebut je ape.. sume die dah try..

1ari aq dpt taw.. die nak kawen.. so aq ucap tahniah la.. member nak bina masjid.. yg aq terkejut tu.. member aq ni kawen gn USTAZAH.. pergh.. blaja kat AL-AZHAR.. kira memang xkena langsung la gn member aq tu.. haha.. sebab sembyng raya pown die ponteng.. ape tah lagi sembyng yg wajib.. keh3.. jahanam member aq ni...

tapi bini die memang pakej... cantik+berpendidikan+menutup aurat+sopan... PERFECT!!,, member aq ni steady la kan wat cam biase..

bg seorang lelaki,,isteri cam ni la yg dicarik tol!! ley bimbing famly... dari apa yg dicerita oleh laki die kat aq..

bini dier terlalu sempurna!! sebab

1.bini die akan tunggu depan pintu utk sambut laki die balik
2.kalau msk xsedap,die akan surh laki die rotan (member aq ni dah rase serba salah..tak kan nak pkul bini plak)
3.bini die nak kua umah mesti inform laki die
4.nak sesuatu barang,tak mintak2 pown kat laki die.. just ckp if bg die bersyukur..
5.laki die belikan somethng.. bini die akan cium brng tu nk ucap alhamdullilah sebab dikurniakan suami cam member aq..
6.bini die dpt mengubah member aq jadi seorang yg taat pada agama, berhenti merokok on da spot!!

hahaha.. terbaek kan!!

WANITA SOLEHAH PERHIASAN DUNIA!!

No comments :

Post a Comment