Wednesday, December 7, 2011

Lelaki yang sempurna dimata wanita!!

Perempuan suka carik lelaki yg sempurna kan...

tapi bile aq gi lepak2 gn member2 aq.. aq suke usya2 org.. tu pasal aq pakai Oakley aq.. so xnampak sgt an.. hehehe.. sun-glass protected keh3...

nampak la sorang awex ni.. kategori cun+tip top+memang terbaek.. but die nye bf xde la ensem pown.. ensem lagi member aq..

pas tu nampak plak sorang mamat ni.. jambu baii.. kategori ensem la.. lau gua ni awex.. wa sangup la gaduh gn awex die..keh3.. awex die plak chubby baby.. n kureng jep dari segi penampilan an...

balak ensem..awex mesti kureng..
awex cntik.. balak mesti kureng..

ape2 pown moga bhgia...



rase2 member-member aq ni jejaka malaya yg diidamkan oleh gadis2 tak??

-dulu ada awex.. awex die ni tetibe kenal gn sorang mamat ni.. so agak baik la..
member aq ni open minded orgnye.. dah awex die kata mamat ni just adq angkat je.. 1ari ni awex member aq ni nak gi jmpe adq angkat die.. tapi dgn syarat... bf die xley msj.. takot adq angkat die jeles.. what the hell..
member aq ni melepet la cam org bodo kat dataran merdeka.. surh aq teman.. ye aq teman kat ko.. dlm pkul 12..bru la gf die msj ckp thanks xmsj tdi.. FUCK.. aq benci pempuan cam ni.. (member aq sporting habis)

-member aq lagi sorang ni lagi la...
tengah2 mlm awex die lapa... cargas  die pegi beli makanan untuk awex die...
awex die sakit.. die la org pertama risau nak anta gi klinik..
awex die bosan... die la akan jemput awex die kat umah ajak jalan

hakikatnye.. pempuan ni bngsat!! haha sebab just nak gunakan member aq ni... OHHH SHIT!!

~agak2 la.. perempuan ni nak apa? kata nak lelaki romantik la,ape la... bg aq pompuan cam ni adalah pompuan bodo!! -hipotesis diterima..

No comments :

Post a Comment